Jak komunikovat s GO MaximusD

12.08.2008 12:19

Předem svého textu chci upozornit na následující fakt. Sice to již zde bylo řečeno mnohokrát, ale stále se najdou tací, kteří naletí.

Oficiální kontakty jsou uvedeny v mém profilu. Z jiných s Vámi nikdy nebudu komunikovat!!! Pokud Vám tedy někdo napíše, že je GO pro server 1 a nebude to jeden z těchto kontaktů, je to podvodník! Rychle s ním skončete. V případě, že si z jakéhokoliv důvodu nebudete jisti, napište mi na jeden z mých kontaktů v profilu a ověřte si, zda jsem to skutečně já. Minimálně mi tak dáte alespoň vědět, že se zde pohybuje podvodník, který se za mne vydává.
Další věc. Jako GO Vám nikdy nebudu psát a pod záminkou možného udělení banu z Vás lákat heslo, toto jednání=podvodník, který Vám chce ukrást účet. Pokud chci udělit trest, tak ho udělím a nebudu to s Vámi předem řešit, prostě ho dostanete. O důvodech trestu s Vámi mohu diskutovat pouze v případě, že Vy kontaktujete mne po jeho udělení a budete chtít bližší vysvětlení, předem nikdy. Heslo, či souhlas s jeho změnou od Vás budu vyžadovat pouze v případech, kdy hlásíte porušení pravidel a k prokázání je nutné, abych si vše ověřil na Vašem účtě (vulgární zprávy, agrese apod.). Tolik na úvod. Nyní ke komunikaci.

Obecně: ať už mne kontaktujete PM, mailem, či ICQ pište rovnou server, Váš nick a problém, který Vás trápí. V případě, že hlásíte porušení pravidel doplňte rovnou nick viníka, Vaše heslo k účtu, případně souhlas s jeho změnou. Dále uvádějte v jaké složce se nachází důkaz o porušení pravidel (vulgární zpráva ve složce xxxx, útoky ve složce xxxx atd.), nebudu poté muset na Vašem účtu brouzdat půl hodiny a hledat, kde že se ten důkaz nachází.
Na zprávy typu „Ahoj, něco mám“, „Jsi tu?“ apod. sice budu reagovat, ale teprve až vyřídím ty zprávy, kde je vše uvedeno rovnou a mohu je tedy ihned vyřešit. Sami se tím tedy připravujete o možnost, aby byl právě Váš problém řešen rychle.


1. ICQ – ve všední dny mne zde zastihnete až k večeru. Přes den jsem v práci, kde mi ICQ nefunguje. Je tedy zbytečné mi psát dopoledne deset zpráv za sebou – reagovat budu stejně až po příchodu domů. O víkendech, pokud jsem přítomen, bych měl být online takřka celý den.
- autorizace mi neposílejte, nebudu si Vás autorizovat. Rovnou napište, co máte na srdci ve formátu, který je uveden výše. I když jsem offline, zprávu si přečtu až se k ICQ dostanu. Na žádosti o autorizaci nereaguji a okno rovnou zavírám.

2. PM a mail – tyto kontakty využívejte především ve všední dny, kdy nemohu být na ICQ a vy potřebujete něco aktuálně řešit. Oba kanály si kontroluji obvykle zhruba každou hodinu (zdůrazňuji obvykle, samozřejmě jsem v práci, takže se může stát, že jsme na jednání apod. a k počítači se dostanu třeba až v poledne). Kdo nechce, nebo nemůže používat ICQ, tyto kontakty můžete bez obav využívat stále, rozhodně se tomu nebráním. Kontroluji si je pravidelně každý den i o víkendech, jen zde samozřejmě nebude komunikace tak rychlá, jako přes ICQ.

To je zatím asi vše. Doufám, že nám všem tento návod usnadní a zefektivní komunikaci.

Pro upřesnění: ICQ je 371315933

                      E-mail je maximus@volny.cz

Vyhledávání

Novinky

12.08.2008 12:21

Turnaj se nekoná

Někteří jste si toho všimli, někteří možná ne, ale avízovaný prázdninový turnaj se nekoná. Důvod je...
12.08.2008 12:20

Podvodné zprávy

Přeji všem hráčům hezký den, Chci Vás tímto upozornit na fakt, že se objevil nový typ podvodné...
12.08.2008 12:19

Jak komunikovat s GO MaximusD

Předem svého textu chci upozornit na následující fakt. Sice to již zde bylo řečeno mnohokrát, ale...
12.08.2008 12:18

Co nového na tržišti

"Po zakoupení předmětu na tržišti ho již nebude možne znovu prodat, leda u obchodníka za výrazně...
12.08.2008 12:17

Nový GO

Naším novým GameOperatorem pro Server 1 je MaximusD seznam všech GO najdete na...

© 2008 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode